Watt+Volt: Στόχος οι 100.000 πελάτες ως το τέλος του 2018 – τον Απρίλιο μπαίνει στο φυσικό αέριο

Τη φιλοσοφία, τη δυναμική και τις προοπτικές της Watt+Volt στην ελληνική αγορά ενέργειας παρουσίασαν τα στελέχη της εταιρείας στην πρώτη ενημερωτική συνάντησή τους με εκπροσώπους των ΜΜΕ στην Αθήνα.

Η Watt+Volt είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών ενέργειας. Από το 2011, η Watt+Volt κατέχει Άδεια Εμπορίας και Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας για την ελληνική αγορά ενέργειας, ενώ το 2015 έλαβε την Άδεια Προμήθειας Φυσικού Αερίου (θα δραστηριοποιηθεί τον Απρίλιο του 2018). Είναι ενεργή στο Ευρωπαϊκό Χρηματιστήριο Ενέργειας, διαθέτει περίπου 200 άτομα προσωπικό, 300 συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα, αλλά και διακρίνεται για την κοινωνική προσφορά της.

Στόχος οι 100.000 πελάτες ως το τέλος της χρονιάς

Όπως έγινε γνωστό κατά την ενημερωτική συνάντηση, σήμερα η Watt+Volt έχει ένα χαρτοφυλάκιο 48.455 πελατών, εκ των οποίων οι 27.053 είναι οικιακοί και οι 21.042 εταιρικοί. Στόχος της εταιρείας είναι μέσα σε μία χρονιά, έως το τέλος του 2018 δηλαδή, να διπλασιάσει τους συνδρομητές της, φτάνοντας τους 100.000.

Όσον αφορά το δίκτυο της εταιρείας, αυτό αποτελείται από 300 συνεργάτες και 50 inhouse πωλητές, ενώ στόχος της είναι ως το τέλος του 2018 να αυξήσει τα καταστήματά της σε 30 σε όλη την Ελλάδα. Μάλιστα, την 1η Φεβρουαρίου θα γίνουν τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος της Watt+Volt στην Αθήνα, και συγκεκριμένα στο Μαρούσι.

«Θέλουμε σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες»

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Watt+Volt, κ. Αναστάσιος Παπαναγιώτου, δήλωσε: «Με το κατάστημα WATT+VOLT στην Αθήνα, καλωσορίζουμε τη νέα χρονιά με μεγάλη αισιοδοξία.

Το 2017 μας ενέπνευσε να «φανταστούμε περισσότερα» και το καταφέραμε. Συνεχίζουμε δυναμικά, με απόλυτο στόχο την επίτευξη μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές που θα βασίζεται σε μια κουλτούρα εκπαίδευσης και στην παροχή σταθερών, valueformoney προσφορών».

Πελατοκεντρική φιλοσοφία και άριστη εξυπηρέτηση

Ο Γεώργιος Ηλούσης, Εμπορικός Διευθυντής της WATT+VOLT, σημείωσε: «Η λειτουργία του πρώτου μας καταστήματος στην Αθήνα αποτελεί συνέχεια της επένδυσής μας στη λιανική αγορά που ξεκίνησε με μεγάλη επιτυχία πέρυσι.

Με στόχο να φτάσει τους 500.000 πελάτες ως το 2022, η WATT+VOLT υπηρετεί την πελατοκεντρική της φιλοσοφία, έχοντας ως βασικό πυλώνα την άριστη εξυπηρέτηση. Το ανθρώπινο δυναμικό μας, καθώς και η ποιότητα των υπηρεσιών μας σε συνδυασμό με οικονομικές χρεώσεις, είναι τα στοιχεία που μας διαφοροποιούν και εξασφαλίζουν στους πελάτες μας τη μέγιστη ικανοποίηση».

«Φαντάσου περισσότερα»

Η Αντιγόνη Παγουλάτου, Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Watt+Volt, ανέφερε σχετικά: «Προτεραιότητα της WATT+VOLT είναι πάντα η μέγιστη ικανοποίηση του καταναλωτή και η παροχή καινοτόμων υπηρεσιών, οι οποίες συμβάλλουν στην ορθολογική χρήση και στην εξοικονόμηση ενέργειας.

 

Στόχος μας να βοηθήσουμε κάθε καταναλωτή να «φανταστεί περισσότερα» σχετικά με τη διαχείριση των ενεργειακών του αναγκών, προκειμένου να απολαμβάνει μία καθημερινότητα, πιο άνετη, πιο αποδοτική και πιο εύκολη!».

Με έξυπνες τεχνολογίες και Internet of Things

Πέρα από την εξασφάλιση ανταγωνιστικών τιμών ρεύματος έως -25%, στο κατάστημα Watt+Volt οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν καινοτόμες υπηρεσίες. Μεταξύ αυτών, η βραβευμένη «έξυπνη» υπηρεσία smartwatt, η οποία μετατρέπει ένα απλό σπίτι σε «έξυπνο», καθώς και η πρωτοποριακή βραβευμένη πλατφόρμα WATT+VOLT Energy Analytics της υπηρεσίας Smart Energy που επιτρέπει σε επιχειρήσεις και οργανισμούς να εντοπίζουν τη σπατάλη ενέργειας και να εξοικονομούν πόρους, μειώνοντας το ενεργειακό τους αποτύπωμα.

 

Σχόλια
Loading...